Nejčastější dotazy...

Proč mýt auto ručně a ne v kartáčích?
Každý motorista snad už alespoň jednou zavítal se svým vozem do kartáčové linky. Mytí trvá zhruba 10 min, před Vámi je fronta, že by člověk brečel a výsledek bývá celkově neuspokojivý. Různé šmouhy a špatně umytý vůz, v horším případě i pár škrábanců od kamínků, co zůstaly v kartáčích z nečistot předchozích vozů. Energie jsou totiž drahé, zejména pak voda, a tak se šetří, kde se dá. Denní kapacita dobře zavedené kartáčové myčky je cca 200 vozidel. A umíte si jistě představit, co udělají kartáče při mytí, řekněme, 150.auta.
I u zcela nového vozu stačí projet jednou kartáči, aby jste měli oči pro pláč. Po několika takových mytích je na laku patrná změna. Vypadá totiž, jako když ho někdo od rána do večera pucuje krouživými pohyby drátěnkou na nádobí. Po čase dokonce začne blednout původní odstín barvy a stává se (s určitou nadsázkou) neutrálně šedým.
Jedinou výhodou se pak jeví pouze cena, kterou za daný úkon zaplatíte. Ta je zhruba o polovinu nižší než cena za ruční mytí.
V případě ruční práce však obdržíte spolu s vyšší cenou také daleko vyšší kvalitu služby. Jaký postup mytí používáme u nás se můžete dozvědět zde. Z uvedeného jsou patrné rozdíl v kvalitě a maximální snaha o eliminaci rizik poškození laku při mytí vozu. Další výhodou ručního mytí je i délka trvanlivosti odvedené služby. Při ideálních podmínkách vydrží ručně umyté auto téměř dvakrát tak dlouho čisté než z kartáčů. Budete-li navíc dodržovat pravidelnost voskování laku tvrdým voskem, vložená investice se Vám bohatě vrátí v podobě delšího časového intervalu mezi jednotlivými návštěvami myčky za účelem umytí Vašeho vozu. Tím se samozřejmě dostáváme i na úplně jinou cenu. Vezmeme-li v úvahu, že do kartáčové myčky pojedeme každý týden a zaplatíme za jedno mytí kolem 150 Kč, bude nás měsíční údržba stát kolem 600 Kč. Cena vozu umytého dvakrát do měsíce ručně je tedy srovnatelná s cenou vozu umytého čtyřikrát do měsíce v kartáčích.

Co říci závěrem?
Jediný problém tak pro Vás představuje závislost na čistém voze. Pokud jste ještě autokosmetických služeb nikdy dříve nevyužili, pak Vás musím varovat, že po první návštěvě v našem podniku se můžete stát závislými na čistém voze tak, že budete vyžadovat jeho údržbu častěji... -viz foto.
Proč pravidelně voskovat lak vozu?
Pravidelné voskování zajistí dlouhodobou ochranu laku.
V letních měsících chrání vosk lak před přílišným znečištěním pryskyřicí a asfaltem. Rovněž zaschlé zbytky hmyzu jsou pak lépe odstranitelné. Lak je tím také ochráněn před vlivy prachu, smogu, větru, UV záření a kyselých dešťů.
V zimním období je pak voskování laku neméně důležité. Chrání lak před předčasnou korozí, které napomáhají posypové soli a odletující kamínky.

Doporučuji proto voskovat lak dvakrát ročně, nejlépe před zimou a po zimě. Samozřejmostí pro dlouhodobou ochranu laku je i pravidelné ruční mytí vozu (alespoň 2* měsíčně).

Další výhody voskování:
Lak získá jasnější, lesklejší vzhled a hladčí povrch. Špína na navoskovaném laku ulpívá méně a jde lépe odstranit. Při pravidelném voskování zůstane lak zářivě čistý po dlouhé roky a při případném prodeji vozu to rozhodně ovlivní jeho výkupní cenu.
Proč pravidelně ošetřovat kožený (koženkový) interier vozu?
Pokud patříte mezi ty "šťastlivce", co si užívají ve svém voze luxusu koženého čalounění, pamatujte také na jeho pravidelnou údržbu.
Vlivem slunečních paprsků a UV záření stárne takový interier rychleji, než by jste čekali. Kůže se vysouší a časem praská. Tomu lze předejít pravidelnou údržbou kůže, hlavně sedaček. Vtíráme do nich regenerační balzám, ten kůži zvláční a hloubkově ošetří. Na rozdíl od jiných obdobných přípravků nevytváří kluzký a mastný povrch. Je vhodný i k ošetření motorkářských sedel a kožených bund. Vynikající je i pro péči o kožené předměty v domácnosti a kancelářích. Kůži je vhodné ošetřit alespoň 1* ročně.
Kdy je vhodné renovovat plexikryty předních světlometů a koncových lamp a proč?
Podzim je období, kdy je třeba důkladně připravit vůz na zimu. Umýt, vyčistit interier vozu, odstranit zbytky hmyzu, asfaltu a pryskyřice z povrchu karoserie, navoskovat, nakonzervovat dutiny, naimpregnovat všechna gumová těsnění dveří, vyčistit klimatizaci, umýt motor a ošetřit hadičky a plastové kryty, vyčistit skla přípravkem proti zamlžování, nastříkat zámky, aby nezamrzali, vyčistit disky od zbytků brzdové kapaliny, prachu, smogu a asfaltu nasbíraných v průběhu léta, nakonzervovat pneu a venkovní plasty včetně stíracích lišt a samozřejmě nesmíme zapomenout na přezutí pneu a přípravu všech provozních kapalin na zimní teploty.
Na podzim se také značně krátí den, čas se posunuje o hodinu zpět a rychle se blíží tma. Je proto nutné tzv. vidět a být viděn...ale není vidět jako vidět...
Kryty světlometů jsou rovněž vystaveny atmosférickým vlivům, působení hmyzu a odletujícím kamínkům a ty způsobují na plexisklech drobné škrábance a vrypy, které pak lámou světlo a snižují průsvitnost skel a tudíž dobrou viditelnost. Pokud tedy máte vůz již delší dobu nebo s hodně najetými kilometry, je vhodné nechat si zrenovovat plexikryty světel. Budete příjemně překvapeni, o kolik se zlepší viditelnost v noci.
Co za své peníze dostanu?
U nás platíte za 100% odvedenou práci na profesionální úrovni v TOP kvalitě. Pracujeme s nejmodernějšími přípravky na trhu v oblasti autokosmetických služeb. Žádný technický benzin nebo ředidla, jak je tomu občas zvykem jinde :( Víme přesně, co který materiál vyžaduje za přípravek a vždy máme po ruce ten z nejkvalitnějších...to zaručuje, že i po několikátém čištění vozu zachovávají materiály svůj původní vzhled i barvu, neblednou, nepraskají, nelámou se a netřepí.